Text
Evaluating Public Relations : A Best Practice Guide To Public Relations Planning, Research & Evaluation
Evaluating Public Relations advises PR practitioners at all levels how to demonstrate clearly and objectively to their clients and managers the impact that their work has. The authors draw on both their practical and academic experience to discuss a diverse range of evaluation methods and strategies, illustrating them throughout with award winning case studies and interviews. Fully revised and updated, the second edition of this book allows practitioners to more closely monitor and evaluate their campaigns and helps them develop more robust campaign strategies. This edition includes new information on: online evaluation; measuring relationships; practitioner culture, evaluation procedures and structures; payment by results; econometrics; word of mouth. Covering both theory and practice, Evaluating Public Relations is a handbook for both students and experienced practitioners.
Mengevaluasi Hubungan Masyarakat memberi saran kepada praktisi PR di semua tingkatan bagaimana menunjukkan dengan jelas dan obyektif kepada klien dan manajer mereka dampak yang ditimbulkan oleh pekerjaan mereka. Para penulis menggunakan pengalaman praktis dan akademis mereka untuk membahas beragam metode dan strategi evaluasi, menggambarkan mereka sepanjang dengan studi kasus dan wawancara pemenang penghargaan. Telah sepenuhnya direvisi dan diperbarui, edisi kedua buku ini memungkinkan para praktisi untuk memonitor dan mengevaluasi kampanye mereka secara lebih dekat dan membantu mereka mengembangkan strategi kampanye yang lebih kuat. Edisi ini mencakup informasi baru tentang: evaluasi online; mengukur hubungan; budaya praktisi, prosedur dan struktur evaluasi; pembayaran dengan hasil; ekonometrik; dari mulut ke mulut. Meliputi teori dan praktik, Mengevaluasi Hubungan Masyarakat adalah buku pegangan untuk siswa dan praktisi yang berpengalaman.
B4000003258 | 659.2 WAT e | My Library (Tandon) | Tersedia |
Tidak tersedia versi lain